PayEx logo

Velkommen til Kundeservice

Velg din kategori nedenfor

Spørsmål og svar om Betalingsterminaler

Her finner du svar på våre vanligste spørsmål. For å åpne opp et spørsmål som er relevant for deg, klikker du på plusstegnet. Du er selvfølgelig alltid velkommen til å kontakte oss hvis du ikke finner det du leter etter.

Må jeg gjøre manuelle oppgjør på mine terminaler?

Nei dette skjer automatisk på et forhåndsbestemt tidspunkt.

Jeg vil kunne ta betalt med en korttype jeg ikke kan ta i mot i dag. Hvordan går jeg frem?

Ta kontakt med din kortinnløser og be om en avtale for ønsket kort type.

Vær klar over at American Express og Diners kun innløses av spesifikke innløsere.

Ved mulig feil, hvordan vet jeg om et kjøp har gått i gjennom som normalt?

Når det skrives ut en kvittering, enten fra kassen eller betalingsterminalen og det står "Godkjent" så har transaksjonen gått i gjennom.

Du kan også kontrollere dette ved å logge deg inn på PayEx Web Reports og se om transaksjonen finnes der. (Bruk innloggingsdetaljer du har fått av PayEx)

Terminalen vår er låst/ blokkert. Hvordan låser jeg den opp igjen?

På terminalens skjerm vises et serienummer og et klokkeslett. Kontakt PayEx Support og angi opplysningene. Du får videre tildelt en kode for å låse opp terminalen.

Alternativt kan du logge deg inn på PayEx Web Reports, klikke deg inn på Terminaladmin, velge aktuell terminal for så å be om Opplåsningskode. Denne koden brukes til å låse opp terminalen.

Jeg skal bytte kassesystem. Hvordan kan jeg koble terminalen til det nye systemet?

Kontakt PayEx så skal vi hjelpe deg.

Jeg har glemt brukernavnet/passordet mitt på POSpay Admin. Hvordan kan jeg få nye innloggingsdetaljer?

Kontakt support ved å klikke her så genererer vi et nytt passord til deg.

Jeg ønsker å se rapporter og/eller detaljer angående de transaksjoner som har blitt prosessert gjennom mine terminaler. Hvor finner jeg dette?

Logg inn på PayEx Web Reports med din bruker. Der finner du alle transaksjonsdetaljer.

 

 

POSpay Admin

Administrasjon og rapportering

Logg inn

E-post

I blant er det enklere å ta det skriftlig. Send oss en mail. Du kan forvente svar innen 24 timer på hverdager.

Telefon

Du er velkommen til å ringe oss på hverdager mellom kl. 9-16. For raskere service, ber vi deg ha dine opplysninger klare.

22 03 60 04