PayEx logo

Velkommen til Kundeservice

Velg din kategori nedenfor

Spørsmål og svar om E-handel

Her finner du svar på våre vanligste spørsmål. For å åpne opp et spørsmål som er relevant for deg, klikker du på plusstegnet. Du er selvfølgelig alltid velkommen til å kontakte oss hvis du ikke finner det du leter etter.

 

Trenger du hjelp? Les vår integrasjonsmanual her.

Hvordan krediterer/ tilbakebetaler jeg en korttransaksjon?

En kreditering/tilbakebetaling gjennomføres via administrasjonsgrensesnittet PayEx Merchant Admin.

 

 

Hvordan endrer jeg faktureringsadresse på sluttkundes faktura?

Om bedriften har PayEx Faktura 1.0 kan du endre sluttkundes adresse i PayEx Online samt sende en fakturakopi til kunden om det er ønskelig. 

 Uansett fakturatype kommer den opprinnelige adressen stå på fakturakopien, men bli dekket over med klistrelapp som angir ny adresse.

Hva koster PayEx E-handel?

Klikk her for å lese mer om E-handels produktet og bli kunde.

Hvordan endrer jeg våre kontaktopplysninger hos PayEx?

Den enkleste måten å oppdatere deres kontaktopplysninger på er å kontakte oss med kontaktskjemaet

PayEx Merchant Admin

Her kan du se og administrere dine transaksjoner.

Logg inn

E-post

I blant er det enklere å ta det skriftlig. Send oss en mail. Du kan forvente svar innen 24 timer på hverdager.

Telefon

Du er velkommen til å ringe oss på hverdager mellom kl. 08-17. For raskere service, ber vi deg ha dine opplysninger klare.

+47 22 03 63 45