PayEx logo

Velkommen til Kundeservice

Velg din kategori nedenfor

Butikkonto

Her finner du svar på våre vanligste spørsmål. For å åpne svaret klikker du på plusstegnet. Du er velkommen til å kontakte oss om du ikke finner svar på det du leter etter.

Hva er en butikkonto?

PayEx Butikkonto tilbyr kundene å gjøre gjentagende kjøp og dele opp betalingen sin hos butikker, verksteder eller klinikker innen helse og velvære.

Hvordan betaler jeg for kjøpene mine?

 Du betaler for kjøpene med faktura.

Kan jeg betale mer enn minimumsbeløpet?

Ja, du kan godt betale mer.

Jeg har et spørsmål om produktet jeg har kjøpt, hvor skal jeg henvende meg?

Vennligst ta kontakt med dem du kjøpte varen eller tjenesten av.

Hvor får jeg oversikt over den totale gjelden min?

Du finner informasjon om den totale gjelden på MyPayEx.

Hvor finner jeg betalingsinformasjonen min?

Du finner betalingsinformasjon på selve fakturaen og på MyPayEx (lenke).

Kan jeg bruke autogiro eller e-faktura til å betale fakturaene mine?

Nei, autogiro og e-faktura tilbys ikke som betalingsalternativ.

E-post

Iblant er det enklere å ta det skriftlig. Send oss en mail, vi anstrenger oss for å svare innen 24 timer på hverdager.

Telefon

Du er velkommen til å ringe oss på hverdager mellom kl. 08-17. For raskere service, ber vi deg ha dine opplysninger klare.

0498-202990