Fakturering
Ledende i Norden
Vi har lang erfaring med å levere komplekse løsninger til et flertall større selskaper i Norden.
Minske administrasjonen
Få raskere betalt og fokuser på det du kan best.
Skreddersydde løsninger
Vi tilpasser løsningene til bedriftens behov.
Bedre kontroll
Med automatisert reskontro får du tilgang til din data døgnet rundt.
Fakturering trenger ikke å være «rocket science».
Vi tilpasser våre automatiserte faktureringsrutiner til både deg og kundene dine, slik at du får bedre overblikk, sikrere betalinger og tid til overs. Med vårt eget utviklerteam, den siste teknikken og flere tiårs samlet erfaring, effektiviserer vi hele din faktureringsprosess. Du får en enklere og mer oversiktlig betalingsflyt og kan minske antallet leverandører.
Integrering
For oss er det viktig at du enkelt kan komme i gang, uavhengig av din tekniske kompetanse. Vi sørger for at integreringen går raskt og smidig, og uansett hvilket økonomisystem du bruker, kan vi ”snakke” med det.
Reskontrohåndtering
Når du automatiserer din reskontro, får du tid til overs. Du har tilgang til dine data døgnet rundt og får bedre kontroll over hva som skjer. Både du og kundene dine får helt enkelt bedre forutsetninger for å gjøre en god jobb.
Kundekommunikasjon
Fakturaen er også en mulighet til å kommunisere med kundene. Du kan derfor utforme fakturaene dine slik du ønsker. Personifiserte tilbud kan inkluderes, uavhengig av om kundene dine har valgt å motta fakturaen på papir, via e-post eller som e-faktura.
Inkasso
Det kan være vrient å sende kundefordringer til inkasso. Du ønsker selvfølgelig å få betalt, men ønsker samtidig å møte kundene dine med respekt og forståelse. Vi har lang erfaring med å sette opp automatiske rutiner for kravhåndtering og med å hjelpe kundene dine å finne en løsning. Vi bistår også med inkasso utenfor Norge.
Fordeler med PayEx Faktureringstjenester
Tilpasset for deg og kundene dine
Det å selv kunne bestemme hvordan man skal motta sin månedlige faktura er i dag en selvfølge, enten det skjer via e-post, e-faktura, papirfaktura eller annen måte. Våre faktureringssystemer gjør det enkelt å velge.
Alltid ett skritt foran
I vårt grensesnitt har du tilgang til data og statistikk døgnet rundt. Slik kan du spå trender og sikre at du alltid ligger ett skritt foran forventningene til kundene dine.
Frigjør tid til annet
Sammen setter vi opp et fleksibelt regelverk ut fra dine ønsker. Det minimerer administrasjon og risikoen for ”unhappy flow”, slik at du heller kan bruke tiden din til annet.
Oversikt + kontroll = trygghet
En trygghet for både deg og kundene dine er at dere døgnet rundt kan følge status på en faktura. Kunden kan enkelt logge inn for å hente fakturaer, se aktuell saldo eller betale direkte.
Bedre kundeopplevelse
Når håndteringen er effektiv og kommunikasjonen er tydelig, blir det mindre av både supportsaker og misfornøyde kunder. Sammen sikrer vi at kundereisen blir så enkel og oversiktlig som mulig.
Vi vokser sammen med deg
Utviklingen av våre systemer blir utført av våre egne medarbeidere. Slik kan vi enkelt tilpasse tjenestene våre etter hvordan bedriften din vokser eller etter endringer i tilbudet ditt. Ved behov kan vi raskt legge til flere finansielle tjenester.
Vekten av å involvere og koordinere IT- og leveranseorganisasjonen i transaksjonen må ikke undervurderes. Det bli stadig tydeligere at et tett samarbeid mellom disse enhetene er helt avgjørende for en fremgangsrik tjenesteutvikling