Inkasso

Inkasso er også en del av kundeopplevelsen.

Ubetalte fakturaer betyr ikke bare tapte inntekter. Det påvirker også relasjonen til kunden din og muligheten til å drive business sammen. Med PayEx får du en trygg og ærlig samarbeidspartner som forstår viktigheten av en balansert og respektfull dialog.

For å kunne drive en inkassosak på best mulig måte, må alle biter falle på plass. Det handler om tilnærming, begripelig kommunikasjon og om å tilby innovative nettløsninger og moderne tjenester. Men også om riktig håndtering, gode vurderinger og gjennomføring av tiltak i henhold til eksisterende regler for inkassoselskaper.

Ved å behandle din kunde på en vennlig og menneskelig måte vil vi kunne øke betalingsviljen. Men vi er naturligvis ikke redde for å skjerpe tonen ved behov, og benytte oss av de alternativer regelverket tillater.

Reduserte purregebyr og inkassosalær

Siden regjeringen vedtok å redusere purregebyr og inkassosalær har vi oppdatert nettstedet vårt
med endringene i hovedtrekk, samt hva som gjelder fra 1/10.

Klikk her for å lese mer

Dette inngår i PayEx Inkasso

icon

Callcenter

Vi har et dedikert team med utdannede og sertifiserte kundekonsulenter.
icon

Back Office

Trenger du hjelp eller har spørsmål, er våre kunnskapsrike konsulenter bare en samtale unna.
icon

Klientweb

Du kan når som helst logge inn og få et klart bilder over sakene dine.
icon

Rapporter

Vi tilbyr rapporter som tydelig viser innkomne betalinger og status på dine fordringer.
icon

Kundeweb

Når dine kunder fått en fordring kan de enkelt logge inn på vår kundeweb for å se sine fakturaer.
icon

Scoring

Vi har vår egenutviklede og foredlede scoringsmodell for å sikre at neste betalingstiltak er det riktige.

Vil du vite mer om våre inkassostjenester?

Ta kontakt, så forteller vi mer.